Bestilling

Alle mikrogrønt dyrkes ferske på bestilling. Hvis du kjøper ukentlig eller annenhver uke, vil mikrogrønt bli levert etter planen når du har passert de første 2 ukene. Leveringsdatoen din beregnes basert på bestillingenes lengste produksjonstid.

La oss si at du bestilte brokkoli som tar 7 dager til høsting og reddik som tar 10 dager. Da vil leveringsdatoen være om 10 dager rundet opp til nærmeste leveringsdato (tirsdag eller fredag). For mer informasjon se våre leveringsbetingelser nedenfor.

For å unngå å vente på varene dine i fremtiden, abonner på ukentlige eller halvmånedlige leveringer. Vi dyrker gjerne mikrogrønt du ikke ser på listen så lenge vi har mulighet til å skaffe frøene. Send en e-post til [email protected] forespørselen din, så kan vi gi deg en estimert tidslinje og forventninger.

Avbestillinger

For å kansellere en bestilling, vennligst send oss en e-post innen 24 timer etter at du har lagt inn bestillingen. Etter 25 timer vil ingen avbestillingsforespørsler bli underholdt. Vi forstår imidlertid at når kunder havner i noen uventede og uforklarlige situasjoner, kan vi avtale å levere produktet på en annen passende dato eller godkjenne ordrekanselleringen. Vi forbeholder oss retten til å avslå eller godta forespørselen om kansellering av ordren.

For kanselleringer, vennligst send en e-post til [email protected]

Abonnementer

Vær oppmerksom på at abonnement er en forpliktelse på minimum 1 måned. Hvis du for eksempel abonnerer på den ukentlige leveringen, vil du bli belastet hver uke med minimum 4 betalinger. Hvis du abonnerer på en levering annenhver måned, vil du bli belastet hver 2. uke med minimum 2 betalinger.

Hvis du har abonnert på en av våre leveringsplaner, vil du få tilsendt en kundeportallenke etter kjøpet hvor du kan administrere abonnementet ditt. Her vil du kunne legge til engangskjøp til ditt vanlige abonnement eller abonnere på andre produkter. Du vil også kunne fjerne eventuelle abonnementer. Med abonnementsbaserte kanselleringer vennligst gi oss beskjed 2 uker før for å unngå å bli belastet for produktene dine. Alle endringene er underlagt de samme bestillings- og kanselleringsreglene ovenfor.

Massebestillinger

Alle ordrer vil bli dyrket på bestilling. Kontakt oss for leveringsmuligheter. Vent 2 uker før mikrogrønt er klare. Massebestillinger leveres i gjenbrukbare kasser på 30x40cm eller 25x50cm.

Leveringsbetingelser

Våre standard leveringsdager er tirsdag og fredag. Alle våre bestillinger blir levert direkte på døren. Vennligst oppgi en fullstendig gateadresse, kode (hvis aktuelt) og/eller alternativ inngang og kontaktinformasjon. Sørg for at noen er der for å motta pakken ved levering. Det vil ikke være noen omsending av den samme bestillingen i tilfeller der det ikke er noen som kan ta imot bestillingen. Bestillingen din vil da automatisk bli holdt for henting på anlegget vårt eller sendt ut i løpet av neste leveringsdato på din forespørsel mot et ekstra leveringsgebyr.

Vi krever et fraktgebyr som kan endres fra tid til annen basert på ulike faktorer. Denne avgiften vises i løpet av bestillingen. Vi tilbyr også GRATIS FRAKT til våre kunder avhengig av ordrestørrelse og nærhet til våre produksjonsfasiliteter. Vi vil sende deg en e-postmelding angående forsendelsen av bestillingen din, for å bekrefte datoen. Du vil motta en ny e-post på leveringsdagen din og så snart varene er ute av anlegget vårt. Fraktkostnaden oppgis på betalingssiden før du sender inn betaling. Du har en sjanse til å ikke legge inn bestillingen din hvis du bestemmer deg for at kostnaden er for høy. Ingen endringer i kostnadene er garantert når du har sendt inn betalingen.

Kontakt oss hvis du ikke er sikker på at du er i vårt leveringsområde. Vi vil gjerne få produktet vårt til deg. Selv om noen unntak kan gjelde, kan vi forsøke å arrangere en leveringsrute selv om du er utenfor vårt nåværende område. Kontakt oss på [email protected]